czwartek, 18 września 2014

Mała wielka pielęgnacja vs Ziaja med

Poszukiwania dobiegły końca. Znalazłam odpowiedni szampon dla mojej wrażliwej skóry głowy. Oto moje dwa faworyty o których Wam opowiem :)




Po wielu miesiącach poszukiwań i prób, znalazłam szampon,który spełnił moje oczekiwania. Na początku nie byłam co do niego przekonana, ponieważ mam uczulenie na produkty Ziaja.
Zacznijmy od tego, że mam cienkie włosy, szybko przetłuszczające się u nasady, a przesuszone na końcach. Po szamponach z sls`ami i silikonami swędzi mnie skóra głowy, co jest bardzo denerwujące i nieprzyjemne, a włosy przetłuszczają mi się po paru godzinach. Nie mam jednak czasu aby codziennie rano je myć i suszyć.
Szampon Ziaja med kuracja wzmacniającaprzeciw wypadaniu włosów. Przyznam się, że nie mam problemów z wypadaniem włosów, ale u mnie ten szampon działa rewelacyjnie, a co najważniejsze zwalcza mój problem:) Ma przepiękny orzeźwiający zapach, przeźroczystą konsystencję i jest bardzo wydajny. Z pozoru dość mała butelka wystarczyła mi na dwa miesiące, nieraz codziennego używania. Już po pierwszych paru myciach zauważyłam znaczącą różnice w kondycji skóry i włosów. To jest moja kolejna butelka i na pewno szybko go nie zmienię. Koszt tego szamponu to 9 zł, za tą kwotę otrzymujemy 300 ml produktu. Jest to bardzo przystępna cena, jak za tak dobry szampon. Niestety w ofercie tej serii nie znajdziemy żadnej odżywki, a szkoda.  

Kolejnym moim odkryciem jest Tołpa - normalizujący szampon do włosów tłustych.
Prawdę mówiąc przyciągnęło mnie do niego samo opakowanie, nie szukałam nowego szamponu a tu proszę:) Jak to w zwyczaju tej marki składniki są naturalne. Samo opakowanie jest smukłe i to grafika gra główną rolę. Szampon jest bardzo gęsty i utrzymuje włosy czyste przez dwa dni. Dodatkowym plusem jest jego zapach:) Niestety słabo się pieni, przez co nie jest wydajny :/

                      













                               


Sposób otwierania i zamykania jest typowy dla tej marki, moim zdaniem bardzo udany. Ja załapałam się na dość sporą promocję, dlatego zapłaciłam za szampon niecałe 12 zł, jednak jego cena regularna to około 18 zł i jest mniejszy o 100 ml od Ziaji. 
PODSUMOWANIE:
Jak dla mnie nie ma zwycięscy, obydwa produkty są godne polecenia i nie umiałabym wybrać jednego. Teraz Wy dokonajcie decyzji, który będzie dla Was odpowiedni. Dajcie znać, który się sprawdził:)      

2 komentarze:

  1. Mam Ziaję - bardzo ją lubię. Moje włosy nie dość że się przetłuszczają to jeszcze wypadają więc poszukuję takiego rodzaju szamponów. Co do przetłuszczania to umnie sprawdziła się znakomicie mgliełka z Biowaxa (zielona) - jest bardzo skuteczna. U mojego małża, który ma podobne problemy co Ty sprawdził się doskonale zielony Pharmaceris - jeśli jeszcze nie próbowałaś to powinnaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przetestowałam zielonego Pharmacerisa i mi nie pomógł. Ziaja sprawdza się znakomicie i przy tym na razie pozostanę:)

      Usuń