sobota, 27 września 2014

PRZEDPREMIEROWO

Dziś niekosmetyczne nowości. W Poznaniu odbywają się targi smaku. Przedpremierowo, bo jeszcze na nich nie byłam a dostałam jeden z produktów, które możecie tam zakupić.




Ja otrzymałam masę kajmakową w trzech różnych smakach: orzechową, z solą morską, i ta mnie najbardziej zaintrygowała, oraz tradycyjną.Każdy smak oznaczony jest innym kolorem. Słoiczek zawiera 480g produktu i ma bardzo fajnie zaprojektowane opakowanie. Czysta i przejrzysta etykieta, mówi nam o dobrej jakości produktu. Mamy na niej bardzo krótki skład, oraz informacje o certyfikatach jakie otrzymała firma. Niestety nie wiem ile kosztuje jeden słoik, bo jak wcześniej pisałam, był to prezent. Jeśli jesteście zainteresowani, zapraszam na targi, wstęp jest  za darmo:)

ZAPRASZAM


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz