sobota, 11 października 2014

Odżywczych balsam miód do ust - Tołpa


Dziś przedstawiam wam mój wrześniowy zakup, który po przetestowaniu doczekał się swojej odsłony właśnie dzisiaj. 


 Jest to moim skromnym zdaniem najlepiej nawilżający, jak producent pisze balsam - miód, produkt do ust jaki miałam przyjemność mieć. Od momentu wypuszczenia masełek do ust Nivea byłam w nich zakochana, od czasu do czasu przy srogich zimach używałam Neutrogeny. Jednak ten balsam biję wszystkie te produkty na łopatki. Ma przepiękny zapach, mogłabym nieustannie go wąchać:) 
Konsystencja jest bardziej treściwa od masełek z Nivea i nawilża znacznie lepiej niż Nivea. Co prawda, za około 17 zł otrzymujemy 8 g produktu, ja trafiłam na dużą promocję, bo inaczej nie wiem czy bym się na nie zdecydowała. 



Co mogę rzec więcej, zachęcam do przetestowania bo warto, a jeśli macie jakieś sprawdzone masełka, balsamy, pomadki do ust zawsze chętnie o nich poczytam.

4 komentarze:

  1. Nigdy nie widziałam tego produktu, ale bardzo lubię tołpę także myślę, że chętnie bym się skusiła! A moje usta potrzebują dużo nawilżenia, także masełek nigdy za dużo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mialam spory problem żeby je dostać. Na pewno możesz dostać je na stronie Tolpy :)

      Usuń
  2. Też go nie znam, ale do ust najbardziej lubię "mazidła" w tubkach. Mam wrażenie, że do takich w słoikach zaraz nawpada śmieci. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem tak zachwycona działaniem tego masełka, że kompletnie mi to nie przeszkadza :)

      Usuń