sobota, 18 października 2014

Pantene, elixir with argan oli

Witajcie, było o paznokciach czas opowiedzieć trochę o pielęgnacji włosów, coby nie było za nudno :)


Opowiem pokrótce o arganowym olejku, który był w którymś pudełku jeszcze wtedy Glossy Box. Mam go jakieś pół roku i jest już na wykończeniu. Nakładam go wieczorem na suche włosy, mniej więcej od połowy ich długości, a że mam włosy do ramion dlatego taka wydajność :), i tak kładę się spać. Muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona, mimo że ma w sobie alkohol sprawdzał się dobrze. Nigdy bym nie wykryła alkoholu gdybym nie przeczytała składu. Zapach jest bardzo przyjemny, konsystencja bardzo oleista. Wystarczą 2-3 pompki, łatwo się spłukuję, nie trzeba ich dwa razy myć, jak po niektórych olejkach do włosów.



Produkt ma 100ml pojemności i kosztuję ok 20 zł. Myślę że to naprawdę nie wielka kwota za dobry produkt. Jednak teraz szukam czegoś lepszego na zimę. I dlatego zwracam się do Was. Znacie jakieś dobre olejki do włosów, może same używacie czegoś świetnego i zechcecie podzielić się z tym ze mną?

6 komentarzy:

  1. Ja nakładam olejek przed myciem na suche włosy na ok. 10-15 minut, w tej chwili używam olejku regenerującego z Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama jestem na etapie poszukiwań ale myślę, że zacznę od tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja obecnie stosuję Syoss, też w podobnym opakowaniu :) jest raczej średni, ale krzywdy nie robi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosuje olejek arganowy kiedy przesuszę sobie za mocno włosy suszarką. Daję kroplę na końcówki, to ładnie je wygładza.

    OdpowiedzUsuń